Friday, June 23, 2017

Forever.

PL

Teraz wiem. Wiem, że jestem tam, gdzie pozostanę już na zawsze, w miejscu, które kocham i którego nie zamienię na żadne inne. Nigdy. To tutaj chcę być, tutaj buduje się moje życie, tu jest mój prawdziwy kawałek ziemi. Tu jestem szczęśliwa, czuję się bezpieczna i spełniam swoje marzenia. To jest moja przyszłość, mój dom, ja. To jest moja miłość. Odnaleziony brakujący element, bez którego czułam się jak zawieszona w pustce. Teraz jestem sobą. Znalazłam swoją przystań. 

Grecja - mój raj. Na zawsze. 



ENG

Now I know. I know that I am where I will stay forever, in the place which I love and which I'll change for none other. Never. Here I want to be, here my life is building, here's my home, my real piece of world.  Here I'm happy, I feel safe and my dreams come true. It's my future, my home, me.  This is my love. Found missing element, without which I felt like suspended in the emptiness. Now I am myself. I found my harbour. 

Greece - my heaven. Forever.

51 comments:

  1. Najważniejsze, aby być w miejscu, w którym jest nam dobrze i czujemy sie swobodnie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie tak, to miejsce to życie :)

      Delete
  2. Krótki ale dość ciekawy tekst!:)

    ReplyDelete
  3. Miejsce, w którym czujemy się dobrze i bezpiecznie to już połowa sukcesu w odnalezieniu spokoju :)

    ReplyDelete
  4. Dlatego ja tak duza wage przywiazuje do dodatkow w moim pokoju - to jest wlasnie takie moje miejsce ;)

    ReplyDelete
  5. W moich planach jest odwiedzenie Grecji, ciekawe czy to będzie też mój raj :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim razie zapraszam na wyspy, może nawet kiedyś się spotkamy :)

      Delete
  6. Zawsze chciałam pojechać do Grecji :)
    ciekawe, czy też znalazłabym tam swój kawałek raju na ziemi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno, tutaj każdy znajdzie coś dla siebie, jeden dłużej, drugi krócej, a ktoś inny na zawsze :)

      Delete
  7. Super :) Grecja jest cudowna <3

    agnesssja.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest najlepsza na świecie :)
      Dziękuję :)

      Delete
  8. W Grecji nie byłam, ciekawe czy mnie również się tam spodoba :)

    ReplyDelete
  9. Przepięknie napisane. Bardzo podoba mi się ogólny wygląd bloga, wybrałaś świetny szablon :)

    ReplyDelete
  10. Grecja to przepiękny kraj <3 w tym roku chcę tam pojechać na wakacje

    ReplyDelete
  11. Bardzo chciałabym odwiedzić Grecję!:D
    Super, że masz swoje miejsce na ziemi!:)
    Piękne zdjęcie!♡
    Asiaknebel.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Tekst bardzo dobry, jeśli Twój to gratuluję, zdecydowanie.. A wizyty w Grecji baaaardzo zazdroszczę, ja od lat marzę by się tam kiedyś wybrać :/ :)
    ZAPRASZAM:
    BLOG: http://roksanakalinowska.blogspot.com
    INSTAGRAM: @kalinowskaar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo, wszystko co znajduje się na tym blogu, naturalnie jest moje :)
      Grecja to już nie tylko wizyta, bo mam zamiar tutaj mieszkać przez długie lata, może nawet (i oby) na zawsze :) <3

      Delete
  13. Każdemu jest pisany jakiś kawałek na Ziemi, ale sztuką jest go znaleźć, moim są Tatry *.*

    https://odbicie-lustra.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj góry trzeba naprawdę kochać, a to niestety nie moja bajka :/

      Delete
  14. To chyba najpiękniejsze uczucie, kiedy wiemy że jesteśmy w miejscu które kochamy i które jest naszym kawałkiem ziemi. To szczęście chyba nie do opisania :) Piękny tekst!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oj tak coś cudownego, piękne uczucie. Dziękuję bardzo kochana ;)

      Delete
  15. Bardzo bym chciała pojechać do Grecji ♥ Super wpis!

    ReplyDelete
  16. Marzę, żeby pojechać do Grecji!
    Zazdroszczę ci! I gratuluję, że znalazłaś takie miejsce, w którym czujesz się dobrze! Powodzonka 😘 (wsm nie wiem w czym XD)
    Pozdrawiam!

    Justyna z bloga The Maze Books
    http://the-maze-books.blogspot.com/ ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyjeżdżaj! :D
      Powodzenie tak czy inaczej się przyda,tego nigdy za wiele ;)
      Tobie także życzę powodzenia i odnalezienia swojego miejsca :)
      Pozdrawiam!

      Delete
  17. jejku! Po angielsku ten tekst brzmi jeszcze lepiej! <3 Ahhh... zakochałyśmy się w nim :D Powala na kolana!

    ReplyDelete
  18. Zazdroszcze tej Grecji :)

    Dodaje do obserwowanych :)

    Zapraszamdo wziecia udzialu w wlosowej akcji "365 dni dla pieknych wlosow". Wiecej informacji na MALINOWAbeauty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo, może skorzystam :)

      Delete
  19. Madzia! Cudownie że wreszcie wróciłaś! Codziennie sprawdzałam czy pojawił się nowy post i w końcu się doczekałam <3 Szkoda że tak długo cię nie było :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jezu miło mi :)
      Niestety nie miałam za bardzo możliwości wcześniejszego powrotu do pisania, chociaż wiele razy próbowała, jednak nie dało rady... Ale teraz już jestem ;)

      Delete
  20. Grecja mi się już od dawna podoba i właśnie mam zamiar w te wakacje się tam wybrać <3
    http://madeleinestyles.blogspot.com/2017/06/street-style.html?m=1

    ReplyDelete
  21. W przyszłym roku wybieram się do Grecji :) nie mogę się doczekać !:)

    ReplyDelete
  22. Niestety nigdy tam nie byłam, ale zawsze Grecja była moim małym marzeniem <3

    ReplyDelete
  23. To piękne, że znalazłaś miejsce na świecie w którym czujesz się bezpiecznie oraz ci się najbardziej podoba. :) Ja osobiście nigdy nie byłam w Grecji, ale kiedyś na pewno tam polecę. :)

    ReplyDelete
  24. your post very good and very nice .This my own site http://www.pixxelznet.com/ I am provide these types services #SEO #PPC #SMO Web Design and Web Development you want any services contact us.

    ReplyDelete
  25. Przepiękne ujęcie! Brawa dla fotografa! To wspaniałe, że znalazłaś swoje miejsce na ziemi i czujesz się szczęśliwa! Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, przekażę fotografowi :)
      Również pozdrawiam :)

      Delete
    2. This comment has been removed by the author.

      Delete
  26. Grecja przecudowne miejsce ze swoim magicznym klimatem, białe domki i przepiękne może. Chciałabym kiedyś znowu tam wrócić

    ReplyDelete
  27. Grecja jest cudowna! Nie wiem czemu ale według mnie wszystko brzmi lepiej w angielskim haha :D

    ReplyDelete
  28. To super, że wiesz gdzie jest Twoj kawalek na ziemi. Zazdroszcze Ci tych plazy ,bo kocham morze, ocean i marzy mi sie zycie nad woda. Jednak teraz mieszkam w zielonym Gloucestershire i calkiem mi tu milo...czuje sie troche rodarta...

    ReplyDelete

Every comment is a great motivation for me. Thank you very much :)