Wednesday, December 28, 2016

Nie do wiary. Unbelievable.

PL

W życiu spotykamy się z różnymi mniej lub bardziej dziwnymi, nieprzyjemnymi, denerwującymi sytuacjami i ludźmi, ale niektóre... To już żałosne i niewiarygodne dno. Nawet bym powiedziała dno dna. Jakaś niedorzeczność. Nie rozumiem jakim trzeba być człowiekiem, jaki poziom sobą reprezentować, żeby za główny cel swojego istnienia obrać działanie na czyjąś niekorzyść, żyć tylko po to, żeby robić komuś na złość, szkodzić, śledzić każdy najmniejszy krok, każdy najmniejszy ruch, by następnie to wykorzystywać i kombinować jak tylko się da, by zniszczyć czyjeś przyjaźnie, plany, relacje z innymi ludźmi, wszystko, zrujnować całe życie. Powiedzcie mi, jakim cholernym dnem trzeba być, żeby za wszelką cenę próbować jakąś osobę zniszczyć? Jak można się pod kogoś podszywać? Jak można kraść czyjąś tożsamość, czyjeś życie tylko dlatego, że ma się chore urojenia, a w marnej główce ubzdurało się, że "Skoro nie mam tego, co masz ty, to ci to zabiorę, a ciebie zniszczę, bo tak mi się podoba"? No powiedzcie mi jak? Jakim śmieciem trzeba być, żeby robić coś takiego? Coś tak podłego? Jakim potworem, totalnym dnem, psychopatą trzeba być, żeby posuwać się do takich rzeczy? Bo ja nie wiem. Nie rozumiem. Nie jestem w stanie tego pojąć. Jestem w stanie wiele zrozumieć, ale czegoś takiego jak to - nie. Niestety.


ENG

In the life we meet with various more or less strange, unpleasant, irritating situations and people, but some... Are already a pitiful and incredible bottom. I would even say the bottom of the bottom. Some nonsensicality. I don't understand what a human this someone has to be, what a level represent, that the main aim of the being choose working to someone's disadvantage, live only to annoy, to make out of spite, to harm, to track every smallest pace, every smallest movement so that next use it and combine how it's only possible in order to destroy someone's friendships, plans, relations with other people, everything, to ruin the entire life. Tell me, what a damn bottom it's necessary to be to at all costs try to destroy one person? How is it possible to impersonate somebody? How it's possible to steal someone's identity, someone's life only because of having ill delusions, and in the poor head something hallucinated, that "If I don't have what you have, I will take it away from you, and destroy you, because I like it"? Yeah tell me how? What piece of rubbish human has to be to do something like that? Something such nasty? What monster, total bottom, psychopath, in order to move on to such things? Because I don't know. I don't understand. I'm not able to comprehend it. I can understand a lot, but something like that, like it - not. Unfortunately.

22 comments:

  1. Ja mam takie trzy osoby które zawsze niszczał to co dla mnie ważne. Mam wrażenie że tylko po to żyją aby wchodzić z butami w moje życie. I to nie sprawiedliwe bo im nic nie zrobiłam. Bardzo fajnie to napisałaś pozdrawiam

    ReplyDelete
  2. Niedawno miałam taką sytuacje, że kilka osób zniszczyły moją przyjaźń z byłm przyjacielem. Nie polecam tego uczucia.

    ReplyDelete
  3. Ludzie są zawistni i wiekszosc patrzy tylko na siebie, tego sie nie zmieni..

    ReplyDelete
  4. Niestety wiem jak to jest, jak ktoś coś Ci niszczy. Ale nic nie poradzisz, bo ludzie są na prawdę wredni i zrobią wszystko, żeby to im było dobrze. Dbają tylko o siebie...
    Podoba mi się to, że piszesz w dwóch językach :)
    Pozdrawiam z bloga http://panidosiaczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Przechodzę taka sytuacje jak ktoś po mnie jedzie z zazdrości aż przez to mój facet stracił pracę:( ludzie są zazdrosni i zawistni,ale naszczescie nie wszyscy ;)

    Pozdrawiam i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    ReplyDelete
  6. Znam taka osobę, która za wszelka cenę chce się każdemu przypodobać, podlizac i robi wszystko, by się wybić... Brak slow do takich ludzi.
    Świetny post, Pozdrawiam
    Liisiialy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Niestety kilka lat temu doświadczyłam zniszczenia przyjaźni przez osobę trzecią... Świetnie opisane ;)

    http://stylistfashioon.pl/

    ReplyDelete
  8. Dobrze napisane. Niektórych życie polega tylko na niszczeniu innych. Niestety.

    https://pisany-z-pasji.blogspot.com/2016/12/2017-zmiany-powrot-i-postanowienia.html

    ReplyDelete
  9. Ooo tak, też tego nie rozumiem i właściwie chyba zrozumieć nie chce. Najgorsze są chyba jednak osoby udające przyjaciela, które za plecami knują plany, zasadzki i niszczą.
    Mądry post!
    Z Mojej Perspektywy

    ReplyDelete
  10. To są osoby które nie mają swojego życia, i muszą wchodzić w czyjeś.
    Podszywanie się pod kogoś to jest przesada, naprawdę.
    Ludzie czasami są bardzo dziwni.
    Zamiast zająć się sobą wolą niszczyć komuś innemu życie.
    Pozdrawiam ♥

    http://kammage12.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Podszywanie?zalosne moim zdaniemm...
    Super wpis!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  12. Niestety, ale teraz jest coraz więcej osób, którym sprawia przyjemność cierpienie, czy też "upadki" innych. Moim zdaniem tacy ludzie powinni doznać tego samego, żeby wiedzieć jak to jest... Rzeczywiście ostatnim chamstwem i głupotą jest podszywanie się pod kogoś. I w sumie sama nie wiem dlaczego ludzie to robią, z zazdrości? Zamiast robić coś, żeby coś osiągnąć, to oni się podszywają... Eh...

    ReplyDelete
  13. Znam mega dużo takich osób, podszywanie się jest bardzo żałosne! Tak to jest "widzisz drzazgę w oku brata swego a belki w swoim oku nie widzisz"....

    Pozdrawiam a blog mega fajny oby tak dalej!



    http://nowoczesnyinaczej.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Eh, przykre, że są tacy ludzie.
    http://call-me-bae.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Większość ludzi tak ma. Bo ale cóż takie jest życie j trzeba sie z tym pogodzić

    ReplyDelete
  16. Bardzo mądrze napisane tak było jest i będzie ah też mnie przeraża zawiść i życzenie niepowodzenie innemu człowiekowi pozdrawiam

    ReplyDelete
  17. Takie osoby są najgorsze... Niestety coraz więcej osób wybiera sposób "po trupach do celu" i robi wszystko, żeby zniszczyć drugą osobę. :(

    ReplyDelete
  18. Najgorsze jest to, iż w wielu przypadkach niestety nic nie da się zrobić, ponieważ nie zmieni się człowieka na siłę :(

    ReplyDelete
  19. Taka jest zażyłość innych ludzi, że ty się starasz ile można a i tak uparty człowiek zrobi by nam zepsuci humor. Śledzenie innych ludzi ruch na ogól bierze się ze frustracji i nie lubienia drugiego człowieka. Fajnie napisany post.

    ReplyDelete
  20. Ja na szczęście nie miałem podobnej sytuacji... Dobrze napisane.

    ReplyDelete
  21. Przyczyny mogą być dwie. Albo, tak jak napisałaś, zazdrość. Mnie się w życiu nie udało to zrobię wszystko, żebyś i Ty nie miał/a szczęścia. Drugą może być nuda, brak własnego życia. Bo kto normalny ma czas, żeby niszczyć innych?

    ReplyDelete
  22. Jak to się mówi są ludzie i parapety, ale żeby się klamką urodzić?
    Albo ktoś Ci czegoś zazdrości i jak napisałaś, chce mieć to co Ty, a jak mu tego nie dasz to zacznie Cię niszczyć.
    Albo ktoś nie ma co robić i zajmuje się takimi intrygami i spiskami.
    Albo zrobiłaś coś komuś nieświadomie i próbuje się odegrać.
    Tak czy siak, lepiej wyjaśnić sprawę prosto w oczy niż zastanawiać się co by było gdyby, czemu ktoś tak robi itp.

    Szczęścia w Nowym Roku :) Pozdrawiam ;)
    Tak Po Prostu BLOG [klik]
    Zapraszam w wolnej chwili do mnie! :)

    ReplyDelete

Every comment is a great motivation for me. Thank you very much :)